Dizaineri

NÓLÓ

Viktorija Joniene vienmēr vēlējusies kļūt par apģērbu dizaineri-modelētāju, kopš bērnības šuva drēbes sev un draudzenēm, 12 gadu vecumā veidoja milzīgas plīša rotaļas priekš jūrmalas fotostudijām, skolā organizēja modes skates. Tiesa gan viņai bija kur visu to mācīties: Viktorijas tante vadīja eksperimentālo šūšanas cehu, kas veidoja drēbes padomju elitei un estrādes zvaigznēm. Visu savu brīvo laiku Viktorija pavadīja tur, kur arī apguvusi modelētājas amata pamatus. Taču dzīve ienesa savas korekcijas, uz ilgu laiku aizkavējot bērnības sapņu īstenošanos. Iegūstot ekonomista-menedžera grādu Viktorija vairāk nekā 20 gadus nodarbojusies ar uzņēmējdarbību – tabakas biznesu, ēdināšanu, apģērbu un apavu vairumtirdzniecību un mazumtirdzniecību. Un tikai četrus gadus atpakaļ Viktorija uzdrīkstējās spert pārgalvīgu soli un izveidot savu apģērba zīmolu. Apkopojot visas savas iemaņas un milzīgo pieredzi, ko viņa ieguvusi strādājot modes biznesa, kā arī papildinot trūkstošās zināšanas specializētājos kursos Central Sant Martins mākslas universitātē, viņa rādīja NóLó zīmolu, un, kas ir visnozīmīgāk, izveidojusi profesionālu, augsti tehnoloģisku šūšanas ražotni. Par dizaineri tā tīrā izpratnē Viktorija sevi neuzskata, NóLó zīmola kreatīvā direktore ir piemērotāka definīcija.

Kolekcijas

Prese